- Gry wideo jako forma komunikacji społecznej
Szczegóły obiektu: Gry wideo jako forma komunikacji społecznej
Opis
- Tytuł.:
- Współtwórca: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- Komentarz:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny:
- Właściciel praw:
- Pobieranie:
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991016802831905067
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:jbc.bj.uj.edu.pl:973980
- ISBN:
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Olbrzym w cieniu : gry wideo w kulturze audiowizualnej
Data:cop. 2012
Typ:książka
Współtwórca:Pitrus, Andrzej (1968- ). Red.
Kultura gier komputerowych
Twórca:Dovey, Jon (1955- )
Data:cop. 2011
Typ:książka
Współtwórca:Kennedy, Helen W.; Macios, Tomasz; Oksiuta, Anna
Światy z pikseli : antologia studiów nad grami komputerowymi
Data:cop. 2010
Typ:książka
Współtwórca:Filiciak, Mirosław (1976- ). Oprac.
Metin2 sekrety Metin : ebook
Twórca:Dalke, Dagmara
Data:2010
Typ:e-książka
Przewodnik po świecie Metin2
Twórca:Borkowicz, Emil
Data:2010
Typ:e-książka
Wszystko o Metin2
Twórca:Borkowicz, Emil
Data:2010
Typ:e-książka
Gry komputerowe w perspektywie antropologii codzienności
Twórca:Bomba, Radosław (1980- )
Data:2014
Typ:książka
Wszystko Metin 2
Twórca:Borkowicz, Emil
Data:2010
Typ:e-książka