Title:

Avoid misconceptions when teaching about plants

Creator:

Hershey, David R.

Publisher:

American Institute of Biological Sciences

Date:

2004

Abstract:

Artykuł wraz z zasobami należy do serii artykułów dotyczący procesów edukacyjnych opracowany przez American Institute of Biological Sciences (AIBS). Na podstawie wywiadu z Davidem R. Hershey, konsultantem ds. edukacji biologii i autorem projektuBiologia Plant Scienceartykuł ma na celu podniesienie świadomości w zawodzie nauczyciela w zakresie nauczania botaniki i biologii roślin. Błędy w nauce są określane jako uproszczenia, błędna identyfikacja, nieprawidłowe pojęcia i terminy przestarzałe lub pochodzące z wadliwych badań. Strona zawiera również wiele linków do odpowiednich stron internetowych i róznorodnych artykułów. Opublikowany w sierpniu 2004 r. i udostępniony w internecie przez Amerykański Instytut Nauk Biologicznych.

www comment:

Prezentowany opis stanowi element sporządzonej na podstawie analizy krajowych i zagranicznych zasobów cyfrowych bazy wiedzy rejestrującej internetowe źródła informacji z zakresu nauk przyrodniczo-matematycznych. Został przygotowany przez pracowników Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu Synat. Treść publikacji stanowi odnośnik do opisanego zasobu (ten sam odnośnik znajduje się w polu Źródło). Całą bazę można przeglądać, wybierając w lewym panelu nawigacyjnym kolekcję tematyczną „Baza zasobów cyfrowych z zakresu nauk przyrodniczo-matematycznych”.

Source:

click here to follow the link

Digital copy identifier:

DIGONLINE001030

Subject and Keywords:

biologia ; botanika ; edukacja

Language:

eng

KBN:

Biologia

UKD:

5 Nauki przyrodnicze ; 56/59 Paleontologia. Antropologia. Biologia. Botanika. Zoologia

Resource Type:

strona dydaktyczna

Format:

text/html

Sponsorship:

Synat

×

Citation

Citation style: