Biblioteka Jagiellońska, A 239742 III
Prentice Hall, Inc. ; Gebethner i Ska
Feb 8, 2024
Aug 2, 2017
21
1
https://www.jbc.bj.uj.edu.pl/publication/411356
Edition name | Date |
---|---|
Kotler, Philip (1931- ), Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola | Feb 8, 2024 |
Żurawik, Barbara (1947- ) Żurawik, Wojciech (1946- )
Kołodziejczak, Małgorzata Red. Bednarska-Wnuk, Izabela Red. Świątek-Barylska, Ilona Red.
Glinkowska-Krauze, Beata. Red.
Bieńkowska, Jolanta (ekonomia)
Bekus, Ewelina Drewniak, Dariusz Fila, Krzysztof Górny, Witold Janeczek, Bartłomiej Kadłuczka, Michał Kiełbasiński, Wojciech Lubaś, Magdalena Majewski, Łukasz Pitera, Filip Szatkowski, Mariusz Batorski, Jarema. Red. Kościółek, Szczepan. Red.
Barczak, Beata Bartusik, Katarzyna (1969- ) Bielińska-Dusza, Edyta (1974- ) Bińczycki, Bernard Cabała, Paweł Małkus, Tomasz Marchewka, Małgorzata Mesjasz, Czesław (1954- ) Prusak, Anna Stabryła, Adam (1942- ) Teczke, Michał Tyrańska, Małgorzata Walas-Trębacz, Jolanta Wawak, Sławomir (1975- ) Woźniak, Krzysztof Zakrzewska, Małgorzata