- Zniszcz konwencję : czyli jak zmienić świat na lepsze przy pomocy marki
Szczegóły obiektu: Zniszcz konwencję : czyli jak zmienić świat na lepsze przy pomocy marki
PDF
Opis
- Tytuł.:
- Autor:
- Współtwórca:
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- Komentarz:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny:
- Właściciel praw:
- Pobieranie:
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991006736169705067
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:jbc.bj.uj.edu.pl:396760
- ISBN:
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Zarządzanie marką : [jak wypromować rozpoznawalną markę]
Twórca:Pringle, Hamish; Gordon, William
Data:2008
Typ:książka
Współtwórca:Grajkowska, Wanda. Tł.
Marka, konsument, badacz : spotkania na rynku
Twórca:Staszyńska, Katarzyna Maria
Data:2013
Typ:książka
Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki
Data:2015
Typ:książka
Współtwórca:Rosa, Grażyna (1968- ). Red.; Brzozowska-Woś, Magdalena. Red.
Zarządzanie marką
Twórca:Kall, Jacek; Kłeczek, Ryszard; Sagan, Adam (1963- )
Data:2006
Typ:książka
Employer branding czyli Zarządzanie marką pracodawcy : uwarunkowania, procesy, pomiar
Twórca:Wojtaszczyk, Katarzyna
Data:2012
Typ:książka
Strategiczne zarządzanie marką : kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
Twórca:Keller, Kevin Lane (1956- )
Data:2011
Typ:książka
Współtwórca:Kall, Jacek. Wstęp; Bruzi, Hanna. Tł.; Adamczyk-Żylińska, Marika. Tł.; Miśkiewicz, Magdalena. Tł.
No logo : bez przestrzeni, bez wyboru, bez pracy
Twórca:Klein, Naomi (1970- )
Data:2014
Typ:książka
Współtwórca:Halaba, Małgorzata. Tł.; Jankowska, Hanna (tłumacz). Tł.; Makaruk, Katarzyna. Tł.; Muza SA.
Marketing usług : wybrane aspekty
Data:2005
Typ:książka
Współtwórca:Perenc, Józef (1945- ). Red.