Object

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).

Title: Czytanie, kupowanie, surfowanie : społeczny zasięg książki w Polsce w 2006 roku

Title version:

Społeczny zasięg książki w Polsce w 2006 roku

Publisher:

Biblioteka Narodowa

Place of publication/creation:

Warszawa

Description:

Seria: Z Badań nad Czytelnictwem

Source:

Biblioteka Jagiellońska, A 612354 II

Digital copy identifier:

NDIGDRUK048843

Coverage:

21 w.

Language:

pol

Rights:

Copyright

Rights holder:

Biblioteka Narodowa

Download:

Zablokowane

Location of original document:

Biblioteka Jagiellońska

Computer Catalogue:

click here to follow the link

Resource Identifier:

oai:jbc.bj.uj.edu.pl:796246

ISBN:

978-83-7009-617-5

ISSN:

0514-1133

Sponsorship:

Biblioteka Jagiellońska

Object collections:

Last modified:

Apr 4, 2024

In our library since:

Feb 20, 2020

Number of object content hits:

2

All available object's versions:

https://www.jbc.bj.uj.edu.pl/publication/826607

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information