Object

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej oraz Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej oraz Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).

Title: 22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko!

Contributor:

Ehrlich, Andrzej. Tł.

Publisher:

Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Place of publication/creation:

Warszawa

Source:

Biblioteka Jagiellońska, A 257186 II

Digital copy identifier:

NDIGDRUK053628

Coverage:

20 w.

Language:

pol

Rights:

Copyright

Download:

Zablokowane

Location of original document:

Biblioteka Jagiellońska

Computer Catalogue:

click here to follow the link

Resource Identifier:

oai:jbc.bj.uj.edu.pl:854413

Sponsorship:

Biblioteka Jagiellońska

Objects Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information