- Social and marketing communication in education and didactics : international experience
Object's details: Social and marketing communication in education and didactics : international experience
Description
- Title:
- Contributor: ; ;
- Publisher: ;
- Place of publication/creation: ;
- Date:
- www comment:
- Source:
- Digital copy identifier:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Coverage:
- Language:
- Rights:
- Rights holder:
- Download:
- Location of original document:
- Resource Type:
- Computer Catalogue: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991016884386105067
- Format:
- Resource Identifier: oai:jbc.bj.uj.edu.pl:919109
- ISBN:
- Sponsorship:
Object is located in the collections:
See also
Social and marketing communication in education and didactics : international experience
Date:2022
Type:e-książka
Contributor:Gawroński, Sławomir (1977- ). Red.; Szewczyk, Marcin K. Red.; Bis, Łukasz. Red.
Tożsamości wirtualne i komunikacja w przestrzeni społecznej Internetu
Date:2013
Type:książka
Contributor:Rykiel, Zbigniew (1949- ). Red.; Kinal, Jarosław. Red.
Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta
Creator:Karpińska-Krakowiak, Małgorzata
Date:2018
Type:e-książka
Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie Digital Ninjas 2022
Creator:Biernacka, Anna (marketing); Dyrcz, Urszula; Galarowicz, Agnieszka; Głowacz, Anna; Grabania, Julia; Gruchot, Kacper; Kruk, Krystian; Krzykowska, Weronika; Kwiecień, Kamil; Morawska, Wiktoria (socjolożka); Piasecka, Klaudia; Rogala, Aleksandra (1999- ); Szczerbic, Karolina; Tomala, Dominika; Wawrowski, Bartosz; Wąsek, Beata; Witaszek, Karolina; Wojtkiewicz, Andżelika
Date:2022
Type:e-książka
Contributor:Kopera, Sebastian. Red.
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej
Creator:Le Viet-Błaszczyk, Milena
Date:2024
Type:e-książka
Nauki humanistyczne i społeczne w perspektywie interdyscyplinarnej. T. 15
Date:2025
Type:e-książka
Contributor:Kobylański, Dawid. Red.
Dzieci i młodzież w świecie technologii cyfrowej
Date:2024
Type:e-książka
Contributor:Janicka-Olejnik, Ewa. Red.; Klimek, Krzysztof (pedagog). Red.
New technologies in social marketing and communication
Date:2022
Type:e-książka
Contributor:Gawroński, Sławomir (1977- ). Red.; Szewczyk, Marcin K. Red.; Bis, Łukasz. Red.