- Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
Object's details: Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
PDF
Description
- Title:
- Creator:
- Contributor:
- Publisher:
- Place of publication/creation:
- Date:
- www comment:
- Source:
- Digital copy identifier:
- Subject and Keywords: ;
- Coverage:
- Language:
- Rights:
- Rights holder: ;
- Download:
- Location of original document:
- Resource Type:
- Computer Catalogue: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/19e8e2s/alma991000914759705067
- Format:
- Resource Identifier: oai:jbc.bj.uj.edu.pl:387321
- ISBN:
- Sponsorship:
Object is located in the collections:
See also
Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym
Creator:Rudolf, Wawrzyniec
Date:2016
Type:e-książka
Marka, konsument, badacz : spotkania na rynku
Creator:Staszyńska, Katarzyna Maria
Date:2013
Type:książka
Zarządzanie i planowanie marketingowe
Creator:Knecht, Zdzisław (1938- )
Date:2005
Type:książka
Zarządzanie z kodeksem : Młodzi o Sporcie 2020
Creator:Bekus, Ewelina; Drewniak, Dariusz; Fila, Krzysztof; Górny, Witold; Janeczek, Bartłomiej; Kadłuczka, Michał; Kiełbasiński, Wojciech; Lubaś, Magdalena; Majewski, Łukasz; Pitera, Filip; Szatkowski, Mariusz
Date:2021
Type:e-książka
Contributor:Batorski, Jarema. Red.; Kościółek, Szczepan. Red.
Podstawy zarządzania
Creator:Cyfert, Szymon; Chomicki, Michał; Chwiłkowska-Kubala, Anna; Kraśniak, Janusz; Malewska, Kamila (organizacja i zarządzanie); Mielcarek, Paweł; Mierzejewska, Katarzyna (organizacja i zarządzanie); Roszyk-Kowalska, Gabriela
Date:2024
Type:e-książka
Contributor:Cyfert, Szymon. Red.
Współczesne trendy bezpieczeństwa biznesu : problemy i wyzwania gospodarek wschodnich
Date:2022
Type:e-książka
Contributor:Glinkowska-Krauze, Beata. Red.
Metody i techniki zarządzania : inspiracje dla teorii i praktyki
Date:2020
Type:e-książka
Contributor:Bednarska-Wnuk, Izabela. Red.; Kołodziejczak, Małgorzata Red.; Świątek-Barylska, Ilona Red.
Mity w zarządzaniu
Creator:Sikorski, Czesław (1943- )
Date:2019
Type:e-książka